Kurumsal tüm markaların kendine ait kurumsal renkleri vardır. Kurumsal kimlik çalışması firmanız için çok önemli bi ajans hizmetidir. Renkler firmanızın kalitesini güvenirliğini ve istikrarını insanlara anlatır. Bu renkler sizin ve firmanızın hangi yönde iş yaptığınızdan tutun hangi sektörde iş yaptığınıza kadar birçok etkeni belirleyecek olan unsurdur. Hepimizin de bildiği üzere günümüz şartları doğrultusunda teknolojiyle entegre olmuş firmaların hepsi büyüme ve kurumsallaşma yönünde emin adımlarla ilerliyor. İşin ilk adımı bir web sitesine sahip olmak bu ilk adımda bile firmanız için uygun renkleri seçmediyseniz daha ilk adımda baya zaman kaybedeceksiniz demektir bu adımları sırasıyla atmadan önce firmanıza bir renk belirlemeniz ve bu renk unsurunu göz ardı etmemeniz gerekmektedir. Belirli markalar hayatımızın her alanında karşımıza çıkıyor ve bu markaların bilinçaltımız da yer almasının en büyük etkeni logolarında ki renkler giyim sektöründen tutun gıda sektörüne ve hatta inşaat sektörüne kadar renkler hayatımızın her yerinde bulunuyor. Reklamların asıl amacı zihinler de yer edinmek ve belirli bir kitleye ulaşarak müşteri portföyünü genişletmektir.

 

Firmanızın Rengi sizin gerekli ehemmiyeti gösterdiğiniz takdirde kalıcı bir marka oluşturmanıza ve müşterilerinizle daha rahat bir şekilde kompakt kurmanıza kolaylık sağlayacaktır. Firmanızın Rengini seçerken dikkat etmeniz gereken diğer önemli bir unsurda renklerin insanların zihnin de ne çağrıştırdığıdır. Yemek sektöründe kendine büyük yerler edinen firmalar hangi renkleri kullanmaktadır veya giyim sektöründe tercih edilen logo fonları hangileridir bunları bilmeli gerekirse reklam ajansınızdan destek almalı ve ona göre renk tercihinizi yapmalısınız. Aksi takdirde yaptığınız iş ve bulunduğunuz sektörle bağlantısı bulunmayan renkler seçmek sizin markanızın insanların zihninde yanlış bir yer edinmesine ve sizin marka için umut ettiğiniz gerekli verimi alamamanıza sebep olabilir ve böyle bir algı olmasını ne siz ne de iş ortaklarınız istemeyecektir. Bir firma büyümek istiyor ve kurumsallaşmak için çaba sarf etmek istiyorsa şartları iyi analiz etmeli ve çağın getirdiği yenilikleri takip etmelidir şayet çağın gerisinde kalan bir firmayı terci etmek istemeyen müşteri sayısının fazlalığı ölçülemez. Günümüz de insanlar yenilikçi, çağa ayak uyduran ve modernleşen firmalarla çalışmayı ve onlardan verim almayı benimsemektedir sizde firmanıza uygun bir renk belirleyin ve hızla gelişen, kurumsal olma yönün de ilerleyen firmalara katılın.