Yandex Connect kurumların kullanmış olduğu kurumsal mail sistemidir.

Adım adım kurumsal mail oluşturma yöntemini açıklayacağız.

  • Öncelikle https://connect.yandex.com/portal/admin/ adresinden hesabınıza giriş yapmanız gerekiyor.

  • Sol kısımda bulunan “Kurumsal yapı” menüsüne tıklayınız.

  • Alt kısımdaki “Ekle” menüsüne tıklıyoruz.

  • “Çalışan ekle” menüsüne girip gerekli bilgileri dolduruyoruz.

Şuandan itibaren hesabınızı oluşturmuş oldunuz.

Bu adımlardan sonra mailimizi yapılandırmamız gerekiyor.

  • https://mail.yandex.com.tr/ üzerinden mailimize giriş yapıyoruz.
  • Karşımıza gelen uyarı penceresinden “Kaydı tamamla” butonuna tıklayarak ilerliyoruz.

  • Hesabımıza giriş yaptıktan sol üstte bulunan “Ayarlar butonuna” tıklıyoruz ve “Diğer” seçeneğine giriş yapıyoruz.

  • En son adım olarak ayarları altta ki gibi güncelleyip tüm ayarlarımızı yapmış oluyoruz. Mail adresini kullanmaya başlayabilirsiniz..