Yandex Connect kurumların kullanmış olduğu kurumsal mail sistemidir.
Adım adım kurumsal mail oluşturma yöntemini açıklayacağız.
- Öncelikle https://connect.yandex.com/portal/admin/ adresinden hesabınıza giriş yapmanız gerekiyor.
- Sol kısımda bulunan “Kurumsal yapı” menüsüne tıklayınız.
- Alt kısımdaki “Ekle” menüsüne tıklıyoruz.
- “Çalışan ekle” menüsüne girip gerekli bilgileri dolduruyoruz.
Şuandan itibaren hesabınızı oluşturmuş oldunuz.
Bu adımlardan sonra mailimizi yapılandırmamız gerekiyor.
- https://mail.yandex.com.tr/ üzerinden mailimize giriş yapıyoruz.
- Karşımıza gelen uyarı penceresinden “Kaydı tamamla” butonuna tıklayarak ilerliyoruz.
- Hesabımıza giriş yaptıktan sol üstte bulunan “Ayarlar butonuna” tıklıyoruz ve “Diğer” seçeneğine giriş yapıyoruz.
- En son adım olarak ayarları altta ki gibi güncelleyip tüm ayarlarımızı yapmış oluyoruz. Mail adresini kullanmaya başlayabilirsiniz..