Geri

Eticaret Siteleri İçin 10 Kampanya İpucu

Günümüzde ticaret artık teknolojinin de gelişmesi ile birlikte bambaşka bir boyuta ulaşmıştır. Pek çok ticaret şirketi şirketinin daha iyi ciro satış seviyelerine ulaşması için e-ticaret sitesi açarak internet üzerinden satışlarını gerçekleştirmektedirler. Eticaret ipuçları her e-ticaret sitesinin dikkat etmesi gereken ipuçlarıdır. E-ticaret siteleri büyük bir rekabet içerisindedir. Bundan dolayı her e-ticaret sitesi çeşitli kampanyalar düzenleyerek müşterileri çekmek için uğramaktadırlar. E-ticaret siteleri için bazı kampanya ipuçları bulunmaktadır.

1) Fırsat Kollayın

E-ticaret siteleri oldukça fazla tercih edilen ve yoğun ziyaretçi akımına uğrayan siteler arasında yer almaktadırlar. E-ticaret siteleri ile yüksek miktarda satış cirolarına ulaşmakta mümkün. Bu sitelerin gelişimi açısından da kampanyalar önem teşkil etmektedirler. Özellikle en son revaçta olan ürünleri satmak ve buna yönelik kampanyalar düzenlemek oldukça önemlidir. Bunun için sürekli hangi ürünlerin takip edildiğini ve hangi kesimin hangi ürünün üzerinde talepte bulunduğu önemli bir ayrıntıdır.

2) Mevsime Göre Kampanya

İnsanların ihtiyaçları mevsimden mevsime göre değişiklik göstermektedir. Buna yönelik kampanyalar oluşturmanız oldukça önemlidir. Bazı ürünler tek bir mevsimde satılmaktadır. Bundan dolayı mevsiminde en çok tercih edilen ürünler üzerinden kampanya düzenlemek doğru bir kampanya tercihi olacaktır.

3) Ürünlere Görsellik Ekleyin

Kampanya düzenlerken satmak istediğiniz ürünlere görsel efektler eklemek alıcıyı çekecektir. Bundan dolayı ürünlere eklediğiniz bu görseller oldukça önem teşkil etmektedir.

4) Açıklama

Ürünlere açıklama mutlaka eklemelisiniz. Kampanya döneminde ürünler daha çok tıklanacağından dolayı kısa ve net bir açıklama ile ürünü tanıtmak gerekir.

5) Seo

Seo yani tıklanma görüntülemesi oldukça önemlidir. Düzgün bir seo oluşturmak ürünlerin tanıtılması ve kampanya döneminde daha çok satılması için önem teşkil etmektedir. Seo ile düzgün bir müşteri portföyü oluşturarak ürünleri daha çok alıcı ile ulaştırabilirsiniz.

6) Mobil Cihazlara Uyumluluk

E-ticaret sitenizin mutlaka mobil cihazlara uygun olduğunu test etmelisiniz. Ülkemizde mobil üzerinden pek çok e-ticaret gerçekleştirmektedir. Kampanya süreci boyunca mobile uyumlu olmayan e-ticaret satışları gerekli başarıya ulaşamazlar.

7) Az Satılan Ürünleri Ön Plana Çıkarın

Deponuzda az satılmış ürünleri e-ticaret kampanyasında ön plana çıkarmak oldukça önemlidir. Bu ürünlerin satılması ve sezon sonuna girmemesi iyi bir ciro hedefi için gerekli olacaktır.

8) Kampanya Sürecinde ki Sayaç

Kampanya süresi boyunca siteye kampanya bitimini gösteren sayaç göstermeniz müşterinin hızlı bir şekilde alışveriş yapmaya sağlayacaktır. Bunun için sayaç koymaya özen gösterin.

9) Sosyal Medyada Aktif Olun

Sosyal medyada kampanya süresi boyunca aktif olmanız ve müşteriler ile iletişim halinde olmanız oldukça önem teşkil etmektedir.

10) Doğru Bir Fiyat

Doğru bir fiyat ile konulan ürünler müşterileri çekecektir. Piyasanın altında koymuş olduğunuz fiyatlar ile ürünlerinizi daha cazip hale getirebilirsiniz. Bunun için aşırıya kaçmamakta da fayda var.

Burak AKYOSUN
Burak AKYOSUN
Yönetim bilişim sistemleri lisans eğitimimi tamamladıktan sonra web tasarım alanında kendimi geliştirmeye devam etmekteyim. 5 Yıldır aynı sektörde hizmet veriyorum bunun yanı sıra e-ticaret sistemleri alanında da çalışmaktayım..

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu web sitesi çerezleri bilgisayarınızda saklar. Çerez Politikası

İletişime Geçin
Digital Küre Reklam Ajansı ®
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabiliriz ?